Çankırı Belediyesi, şehir mezarlığında ara bağlantı yollarını bakıma aldı. Park ve Bahçeler Müdürlüğü ekiplerince bozulan yollara parke döşenirken kabir ziyaretlerinin kolaylaştırılması için yeni bağlantı yolları da yapılmaya başlandı.
Belediye ekipleri, Çankırı Sarıbaba Mezarlığı içerisinde yapısal çalışmalara başladı. Mezarlığın ara yolları parke ile kaplanırken vatandaşların kabirlere daha rahat ulaşabilmesini sağlamak için gelen talepler doğrultusunda yeni bağlantı noktaları da oluşturuluyor. Belediye Başkanı İsmail Hakkı Esen, temizlik ve bakım çalışmalarının düzenli olarak yürütüldüğü mezarlık alanında, vatandaşların yakınlarının kabirlerine daha rahat ve güvenli bir şekilde ulaşmaları için ihtiyaca göre hareket ettiklerini belirtti.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
SARIBABA MEZARLIĞI BAKIMA ALINDI
En Çok Okunan Haberler