Uygulamalarımız appstore googleplay

AK PARTİ MERKEZ İLÇE BAŞKANLIĞI MAHALLE DANIŞMA MECLİSİ TOPLANTILARI BAŞLADI

Haber Giriş Tarihi: 16.03.2022 10:31
Haber Güncellenme Tarihi: 16.03.2022 10:31
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.olay18.com/
AK PARTİ MERKEZ İLÇE BAŞKANLIĞI MAHALLE DANIŞMA MECLİSİ TOPLANTILARI BAŞLADI
AK Parti Çankırı Merkez İlçe Başkanlığı tarafından düzenlenen Mahalle Danışma Meclisi toplantıları Abdulhalik Renda mahallesi ve Karatekin Mahallesi ile geniş katılımla başladı. Toplantıya AK Parti İl Başkanı Av. Abdulkadir Çelik, AK Parti Merkez İlçe Başkanı Bahri Kılıç, İl Kadın Kolları Başkanı Melike Çilhan, İl Genel Meclisi Başkanı Mustafa Çıbık, İl Genel Meclisi Üyesi Ruhi Şeker, Merkez İlçe Koordinatörü Sadık Doğan, İl ve Merkez İlçe Yönetim Kurulu Üyeleri, Mahalle Başkanları ve Yönetimleri katıldılar. Açılış konuşmasını Abdulhalik Renda Mahalle Başkanı Ferhat Gürbüz yaptı. Vatandaşlarımıza AK Parti'nin ve AK Parti Çankırı teşkilatının yaptığı ve yapacağı tüm çalışmaları anlatacaklarının sözünü veren Başkan Ferhat Gürbüz; "Mahalle Başkanı olarak Göreve geldiğimizde verdiğimiz sözün arkasındayız, burada sizlerin huzurunda bir kez daha söz veriyoruz. AK Parti Abdulhalik Renda Mahalle teşkilatı olarak cadde cadde, sokak sokak gezerek çalmadık kapı sıkmadık el bırakmayacağız" dedi. Gürbüz, konuşmasının sonunda mahalle toplantılarına katılan herkese ayrı ayrı teşekkür etti. Gürbüz'ün ardından söz alan İl Genel Meclis Üyesi Ruhi Şeker ise konuşmasında 20 yıldır AK Parti'nin Çankırı Merkezde ve 50 Merkez köyünde İl Genel Meclisi'nin yaptığı projelere değindi. Şeker” köy yolları, içme suları ve alt yapı çalışmalarımız bütün köylerimizde tamamlandı. Eksiklerimiz var mı evet var bunları da en kısa sürede tamamlayacağız." dedi. Böyle kalabalık bir organizasyona katılmaktan mutluluk duyduğunu belirten İl Genel Meclis Başkanı Mustafa Çıbık, 2023 yılında yapılacak seçimlerde, güçlü Türkiye yolunda Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın tekrar Cumhurbaşkanı seçilmesi için meclis olarak gece gündüz demeden çalışıp hedeflerine ulaşacaklarını söyledi. AK Parti Merkez ilçe başkanı Bahri Kılıç, Abdulhalik Renda ve Karatekin mahalle başkanlarına bugüne kadar yapmış oldukları çalışmalarından dolayı teşekkür ederek söze başladı. Mahalle danışmalarını tamamlayıp en kısa zamanda sandık Yönetim kurulu toplantılarına yapmak istediklerine vurgu yapan Kılıç, "Her mahallemizde kurulacak sandıkları namusumuz gibi korumamız gerekiyor. Biz muhalefetin saldırılarına aldırmadan işimizi yapmaya devam edeceğiz, çünkü bizim çok güçlü teşkilatlarımız var, bu teşkilatlar ile tekrar 2023 Haziran seçimlerinden zafer ile çıkacağız." dedi. Programda son konuşmacı AK Parti Çankırı İl Başkanı Av. Abdulkadir Çelik oldu. Çankırı'da tekrar 2 milletvekilini çıkarmak için kapı kapı gezeceklerini açıklayan Çelik, "Yeni parti binamızı Çankırı’mıza kazandırdık. Hastane, Çevre Yolu, Spor Vadisi projelerimiz için de bu sene içerisinde inşallah daha fazla yol katedeceğiz." dedi. Yaşanan ekonomik sıkıntıları pandemi sürecine bağlayan Çelik, "Pandemi döneminden sonra çıkan Ukrayna-Rusya savaşı dünya ekonomisine bir darbe daha vurdu. Bu olumsuz gelişmeler, ülkemizde akaryakıt ve gıda sektöründe fiyatların yükselmesine sebep oldu. Zaman, bizim Türk Milleti olarak bugün vatanımıza milletimize sahip çıkma zamanıdır. Eski günlerde olduğu gibi bu millet yine devletine milletine sahip çıkacaktır. Ülkemizde yaşanan ekonomideki kötü gidişatın dünyadaki gelişmelerden kaynaklandığını herkese anlatacağız ve bunun çözüm noktası da yine Ak Parti’dir." diyerek konuşmasını sonlandırdı. AK Parti Merkez İlçe Başkanlığı'ndan aldığımız bilgiye göre, Mahalle Danışma Meclisi toplantıları bundan sonra da diğer mahallelerle devam edecek.
Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.