Türkiye'nin, yeni bir yüzer gaz işletme platform gemisi daha aldığı açıklandı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sakarya Gaz Sahası’ndaki gaz üretiminde kullanılmak üzere 300 metre boyunda, 58 metre genişliğinde yüzer gaz işletme platform gemisi alındığını açıkladı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Yeni bir doğalgaz gemisi alıyoruz. Sakarya Gaz Sahası’ndaki gaz üretiminde kullanılacak, yüzer gaz işletme platformu gemisi. Yaklaşık 2 ay sonra Türkiye’de olacak. 300 metre boyunda 58 metre genişliğinde. 5 milyon hane halkına yetecek kadar doğalgazı üretecek bu platform belki orada 15-20 yıl kalacak. Adeta bir üs gibi. Önümüzdeki hafta yola çıkıyor ve Türkiye’ye gelecek” dedi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
YENİ DOĞAL GAZ GEMİMİZ YOLDA
Türkiye'nin, yeni bir yüzer gaz işletme platform gemisi daha aldığı açıklandı. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Sakarya Gaz Sahası’ndaki gaz üretiminde kullanılmak üzere 300 metre boyunda, 58 metre genişliğinde yüzer gaz işletme platform gemisi alındığını açıkladı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan, “Yeni bir doğalgaz gemisi alıyoruz. Sakarya Gaz Sahası’ndaki gaz üretiminde kullanılacak, yüzer gaz işletme platformu gemisi. Yaklaşık 2 ay sonra Türkiye’de olacak. 300 metre boyunda 58 metre genişliğinde. 5 milyon hane halkına yetecek kadar doğalgazı üretecek bu platform belki orada 15-20 yıl kalacak. Adeta bir üs gibi. Önümüzdeki hafta yola çıkıyor ve Türkiye’ye gelecek” dedi.En Çok Okunan Haberler