Yozgat’ta düzenlenen Okul Sporları Karakucak Güreş Türkiye Şampiyonası’nda Çankırılı sporcular önemli bir başarıya imza attı. Zorlu rakipler karşısında gösterilen üstün performans, hem spor camiasında hem de ilçelerinde büyük sevinç yaşatırken, elde edilen dereceler geleceğe dair umutları artırdı.
Haber Giriş Tarihi: 20.06.2026 22:50
Haber Güncellenme Tarihi: 20.06.2026 22:50
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.olay18.com/
Çankırı, spor alanındaki başarılarına bir yenisini daha ekledi. Yozgat’ta gerçekleştirilen Okul Sporları Karakucak Güreş Türkiye Şampiyonası’nda mindere çıkan Çankırılı sporcular, gösterdikleri üstün performansla Türkiye dereceleri elde ederek hem ailelerini hem de kentteki spor camiasını gururlandırdı.
Türkiye’nin dört bir yanından başarılı sporcuların katılımıyla düzenlenen şampiyonada, Şabanözü ilçesini temsil eden genç güreşçiler önemli başarılara imza attı. Büyük çekişmeye sahne olan müsabakalarda Yunus Emre Kaya, 55 kilogram kategorisinde Türkiye üçüncüsü olurken, Bilal Yıldız ise 60 kilogram kategorisinde Türkiye üçüncülüğünü elde ederek bronz madalya kazandı.
Şampiyona boyunca sergiledikleri mücadeleci performans ve disiplinli duruşlarıyla dikkat çeken sporcular, rakipleri karşısında ortaya koydukları azim sayesinde kürsüye çıkmayı başardı. Elde edilen dereceler, Çankırı’da güreş branşında sürdürülen altyapı çalışmalarının ve genç sporculara verilen desteğin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha gözler önüne serdi.
Başarıların ardından Çankırı Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, sporcular ve antrenörleri tebrik edildi. Açıklamada, gençlerin sportif başarılarının artırılması için çalışmaların kararlılıkla sürdürüldüğü vurgulandı.
Çankırı Gençlik ve Spor İl Müdürü Sadık Ak da elde edilen sonuçlardan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, sporcuların gösterdiği başarının kent adına büyük bir gurur kaynağı olduğunu ifade etti. Ak, “Yozgat’ta düzenlenen Türkiye Şampiyonası’nda ilimizi başarıyla temsil ederek derece elde eden sporcularımızı ve onları bu başarıya hazırlayan antrenörlerimizi gönülden kutluyorum. Çankırı’mızın spor alanındaki başarılarının artarak devam etmesi için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Gençlerimizin azmi ve disiplini bizlere büyük umut veriyor” dedi.
Şampiyonada elde edilen dereceler, Şabanözü başta olmak üzere tüm Çankırı’da sevinçle karşılandı. Spor otoriteleri ve antrenörler, genç sporcuların önümüzdeki süreçte ulusal ve uluslararası organizasyonlarda daha büyük başarılara ulaşabilecek potansiyele sahip olduğunu ifade ediyor.
Çankırı’nın genç pehlivanlarının Türkiye Şampiyonası’nda elde ettiği bu önemli başarı, kentte sporun gelişimine yönelik çalışmaların doğru yönde ilerlediğini gösterirken, geleceğin şampiyonları için de ilham kaynağı olmaya devam ediyor.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
YOZGAT'TAN ÇANKIRI'YA ÇİFTE MADALYA GURURU
Yozgat’ta düzenlenen Okul Sporları Karakucak Güreş Türkiye Şampiyonası’nda Çankırılı sporcular önemli bir başarıya imza attı. Zorlu rakipler karşısında gösterilen üstün performans, hem spor camiasında hem de ilçelerinde büyük sevinç yaşatırken, elde edilen dereceler geleceğe dair umutları artırdı.
Çankırı, spor alanındaki başarılarına bir yenisini daha ekledi. Yozgat’ta gerçekleştirilen Okul Sporları Karakucak Güreş Türkiye Şampiyonası’nda mindere çıkan Çankırılı sporcular, gösterdikleri üstün performansla Türkiye dereceleri elde ederek hem ailelerini hem de kentteki spor camiasını gururlandırdı.
Türkiye’nin dört bir yanından başarılı sporcuların katılımıyla düzenlenen şampiyonada, Şabanözü ilçesini temsil eden genç güreşçiler önemli başarılara imza attı. Büyük çekişmeye sahne olan müsabakalarda Yunus Emre Kaya, 55 kilogram kategorisinde Türkiye üçüncüsü olurken, Bilal Yıldız ise 60 kilogram kategorisinde Türkiye üçüncülüğünü elde ederek bronz madalya kazandı.
Şampiyona boyunca sergiledikleri mücadeleci performans ve disiplinli duruşlarıyla dikkat çeken sporcular, rakipleri karşısında ortaya koydukları azim sayesinde kürsüye çıkmayı başardı. Elde edilen dereceler, Çankırı’da güreş branşında sürdürülen altyapı çalışmalarının ve genç sporculara verilen desteğin ne kadar önemli olduğunu bir kez daha gözler önüne serdi.
Başarıların ardından Çankırı Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, sporcular ve antrenörleri tebrik edildi. Açıklamada, gençlerin sportif başarılarının artırılması için çalışmaların kararlılıkla sürdürüldüğü vurgulandı.
Çankırı Gençlik ve Spor İl Müdürü Sadık Ak da elde edilen sonuçlardan duyduğu memnuniyeti dile getirerek, sporcuların gösterdiği başarının kent adına büyük bir gurur kaynağı olduğunu ifade etti. Ak, “Yozgat’ta düzenlenen Türkiye Şampiyonası’nda ilimizi başarıyla temsil ederek derece elde eden sporcularımızı ve onları bu başarıya hazırlayan antrenörlerimizi gönülden kutluyorum. Çankırı’mızın spor alanındaki başarılarının artarak devam etmesi için çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Gençlerimizin azmi ve disiplini bizlere büyük umut veriyor” dedi.
Şampiyonada elde edilen dereceler, Şabanözü başta olmak üzere tüm Çankırı’da sevinçle karşılandı. Spor otoriteleri ve antrenörler, genç sporcuların önümüzdeki süreçte ulusal ve uluslararası organizasyonlarda daha büyük başarılara ulaşabilecek potansiyele sahip olduğunu ifade ediyor.
Çankırı’nın genç pehlivanlarının Türkiye Şampiyonası’nda elde ettiği bu önemli başarı, kentte sporun gelişimine yönelik çalışmaların doğru yönde ilerlediğini gösterirken, geleceğin şampiyonları için de ilham kaynağı olmaya devam ediyor.
En Çok Okunan Haberler