Çankırı Belediyespor Kulübü Güreş Takımı, 2021 yılı Eylül ayının son haftasına 4 madalya sığdırdı. Zonguldak ve Kocaeli’de yapılan müsabakalarda sporcularımız, performanslarını konuşturdu.
Başkan İsmail Hakkı Esen’in güreşçileri her boyu madalyalar ile şereflendirmeye devam ediyor. Belediyespor Kulübü güreşçileri, geçtiğimiz hafta sonunda Zonguldak Alaplı Geleneksel Yağlı Güreş müsabakalarını 3 madalya ile tamamladı. Recep Armağan Minik 1 Boy’da ikinci, Vural Aslan Küçük Orta Büyük Boy’da üçüncü, Abdülkadir Koçyiğit Teşvik Boy’da üçüncü oldu. Kulüp, Kocaeli’de düzenlenen Taşköprü Yağlı Güreş müsabakalarında Burak Özgen’in Deste Orta Boy’da elde ettiği üçüncülük ile geçtiğimiz hafta sonunu dört madalya ile tamamladı.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
GÜREŞCİLERİMİZDEN 2 GÜNDE 4 MADALYA
En Çok Okunan Haberler