Uygulamalarımız appstore googleplay

GÜREŞCİLERİMİZDEN 2 GÜNDE 4 MADALYA

Haber Giriş Tarihi: 27.09.2021 18:35
Haber Güncellenme Tarihi: 27.09.2021 18:35
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.olay18.com/
GÜREŞCİLERİMİZDEN 2 GÜNDE 4 MADALYA
Çankırı Belediyespor Kulübü Güreş Takımı, 2021 yılı Eylül ayının son haftasına 4 madalya sığdırdı. Zonguldak ve Kocaeli’de yapılan müsabakalarda sporcularımız, performanslarını konuşturdu. Başkan İsmail Hakkı Esen’in güreşçileri her boyu madalyalar ile şereflendirmeye devam ediyor. Belediyespor Kulübü güreşçileri, geçtiğimiz hafta sonunda Zonguldak Alaplı Geleneksel Yağlı Güreş müsabakalarını 3 madalya ile tamamladı. Recep Armağan Minik 1 Boy’da ikinci, Vural Aslan Küçük Orta Büyük Boy’da üçüncü, Abdülkadir Koçyiğit Teşvik Boy’da üçüncü oldu. Kulüp, Kocaeli’de düzenlenen Taşköprü Yağlı Güreş müsabakalarında Burak Özgen’in Deste Orta Boy’da elde ettiği üçüncülük ile geçtiğimiz hafta sonunu dört madalya ile tamamladı.
Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.