Uygulamalarımız appstore googleplay

HAKLARINIZI HELAL EDİN DİYEREK VEDALAŞTI

Yapraklı’da görev yaptığı süre boyunca vatandaşlarla güçlü bağlar kuran Kaymakam Mehmet İbrahim Tiyek, ilçeden ayrılığı öncesinde yayımladığı mesajla dikkat çekti. Duygu yüklü ifadelerin yer aldığı veda mesajında, görev süresine dair önemli satırlar ve anlamlı teşekkürler yer aldı.

Haber Giriş Tarihi: 20.06.2026 23:08
Haber Güncellenme Tarihi: 20.06.2026 23:08
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.olay18.com/
HAKLARINIZI HELAL EDİN DİYEREK VEDALAŞTI

Çankırı’nın Yapraklı ilçesinde görev yapan Kaymakam Mehmet İbrahim Tiyek, İçişleri Bakanlığı tarafından düzenlenen Yurt Dışı Dil Eğitimi Programı kapsamında ilçedeki görevinden ayrılması nedeniyle vatandaşlara hitaben duygusal bir veda mesajı yayımladı. Görev süresi boyunca ilçede yürütülen çalışmalar, kurulan dostluklar ve vatandaşlarla oluşturulan güçlü bağlara vurgu yapan Tiyek’in mesajı, Yapraklı’da büyük ilgi gördü.

Yapraklı’da görev yaptığı süre içerisinde kamu kurumları, sivil toplum kuruluşları, muhtarlar ve vatandaşlarla yakın iş birliği içerisinde çalışan Kaymakam Mehmet İbrahim Tiyek, yayımladığı mesajında ayrılığın yalnızca bir görev değişikliği olmadığını, aynı zamanda gönül bağı kurduğu insanlardan ayrılmanın hüznünü yaşadığını ifade etti.

Görev süresi boyunca ilçenin gelişimi ve vatandaşların yaşam kalitesinin artırılması adına birçok çalışmanın hayata geçirildiğini belirten Tiyek, Yapraklı’da edindiği dostlukları ve güzel hatıraları hayatı boyunca unutmayacağını dile getirdi. Mesajında, kendisine destek veren tüm kesimlere teşekkür eden Kaymakam Tiyek, vatandaşların samimiyetinin ve misafirperverliğinin her zaman hafızasında özel bir yere sahip olacağını vurguladı.

Veda mesajında kamu kurumlarının yöneticilerine, muhtarlara, sivil toplum kuruluşlarına ve birlikte görev yaptığı mesai arkadaşlarına da teşekkür eden Tiyek, Yapraklı’da geçirdiği sürenin meslek hayatındaki en anlamlı dönemlerden biri olduğunu ifade etti.

Kaymakam Mehmet İbrahim Tiyek mesajında, “İçişleri Bakanlığımız tarafından düzenlenen Yurt Dışı Dil Eğitimi Programı kapsamında ilçemizden ayrılırken, bir görev yerinden değil, gönlümde iz bırakan insanlardan ayrılıyorum. Yapraklı’da geçirdiğim süre boyunca kurduğumuz dostluklar, birlikte yürüttüğümüz çalışmalar ve paylaştığımız güzel anılar daima gönlümde yaşayacaktır” sözlerine yer verdi.

Tiyek ayrıca, kendisine destek olan herkese teşekkür ederek, “Yapraklı’dan güzel hatıralar, dostluklar ve dualarla ayrılıyorum. Gösterdiğiniz samimiyet, misafirperverlik ve destekleriniz için her birinize ayrı ayrı şükranlarımı sunuyorum” ifadelerini kullandı.

Mesajının sonunda tüm vatandaşlardan helallik isteyen Kaymakam Tiyek, Yapraklı halkına sağlık, huzur ve başarı dileklerini iletti. İlçede görev yaptığı süre boyunca vatandaşlarla kurduğu sıcak iletişim ve hizmet anlayışıyla takdir toplayan Tiyek’in veda mesajı, birçok vatandaş tarafından duygusal ve anlamlı bulundu.

Yurt Dışı Dil Eğitimi Programı kapsamında yeni bir sürece adım atan Mehmet İbrahim Tiyek, geride bıraktığı hizmetler ve kurduğu gönül köprüleriyle Yapraklı’da uzun süre hatırlanacak isimler arasında yer almaya devam edecek.

Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.