ÖĞRENCİLERDEN BAŞKAN ESENE İLKÖĞRETİM HAFTASI ZİYARETİ
ÖĞRENCİLERDEN BAŞKAN ESENE İLKÖĞRETİM HAFTASI ZİYARETİ
Haber Giriş Tarihi: 13.09.2021 19:42
Haber Güncellenme Tarihi: 13.09.2021 19:42
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.olay18.com/
Yeni eğitim ve öğretim dönemine başlayan öğrenciler, Belediye Başkanı İsmail Hakkı Esen’i ziyaret etti. Başkan Esen, İlköğretim Haftası dolayısı ile Atatürk İlkokulu Okul Müdürü Ertuğrul Uyanık eşliğinde ziyaretine gelen 4. sınıf öğrencilerini makamında ağırladı.
Çocuklar ile tanışarak tek tek sohbet eden Esen, “Çocuklarımız ve öğretmenlerimiz pandemi sürecinde eğitimlerini uzaktan devam ettirdi. Yavrularımız okullarından, öğretmenlerinden, arkadaşlarından ayrı kaldı. İnşallah devletimizin aldığı tedbirler ile en kısa sürede bu taktığımız maskelerin bir anı olarak kalmasını diliyorum.” dedi.
Yeni eğitim ve öğretim yılının ülkeye hayırlar getirmesi temennisinde bulunan Esen, “Belediye Başkanı görevinde emanetçiyim. Halk seçti ve sizlerin emanetini taşıyorum. Siz gelecek nesillerden aldığım bu emanet doğrultusunda daha güzel ve yaşanabilir bir şehir bırakmak için gece gündüz çalışıyoruz. Sonrasında çok çalışarak, iyi insan olarak ve işinizi iyi yaparak bu emaneti sizler devralacaksınız.” diyerek ziyaretten dolayı çocuklara teşekkür etti.
Esen, öğrencilerin isteklerini de sorarak ziyaret anısına onlara çeşitli hediyeler verdi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
ÖĞRENCİLERDEN BAŞKAN ESENE İLKÖĞRETİM HAFTASI ZİYARETİ
En Çok Okunan Haberler