İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ MUAMMER ÖZTÜRK'ÜN BASIN AÇIKLAMASI
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ MUAMMER ÖZTÜRK'ÜN BASIN AÇIKLAMASI
Haber Giriş Tarihi: 08.09.2021 08:21
Haber Güncellenme Tarihi: 08.09.2021 08:21
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.olay18.com/
İlimiz genelinde 6 Eylül 2021 tarihi itibarıyla haftada 5 gün yüz yüze eğitime başlandı. Eğitim ailesi olarak bu durum bizleri son derece sevindirdi. Yüz yüze eğitimin devamlılığı için hep birlikte eğitimin bütün paydaşları olarak bir seferberlik içerisindeyiz.
Milli Eğitim Bakanlığımızın yayınlamış olduğu Covit-19 salgınında alınması gereken önlemler konulu yazıları gereği öğrenci mevcudunun çok, ama bahçesi küçük olan merkez ve ilçelerimizde bulunan bazı okullarımızda öğrencilerin, öğretmenlerin ve diğer çalışanların kalabalık gruplar oluşturmasını önlemek amacıyla ikili eğitime geçilmiştir.
Okul bahçelerinde kalabalık oluşmaması, öğrenciler arasında sosyal mesafenin korunması, okul kapalı alanlarında farklı sınıf öğrencilerinin bir araya gelmesini en aza indirmek için okulların fiziki kapasitesi ve öğrenci mevcutları da dikkate alınarak okul bazlı okul giriş-çıkış ve teneffüs saatlerinde gerekli düzenlemeler yapılmıştır.
Salgın döneminde veli ve ziyaretçilerin okul bahçesinde ve çevresinde kalabalık gruplar oluşturmaması büyük önem taşımaktadır. Velilerimize, okul bahçesi dâhil, okula girişin gerekli olduğu durumlarda en dış noktadan itibaren maske takarak geldikleri ve girişlerde HES kodu kontrolünde okul çalışanlarımıza yardımcı oldukları için teşekkür ederiz.
Okullarımızın açık kalabilmesi, çocuklarımızın neşeyle sınıflarında ders işleyebilmeleri için hep birlikte alınan kararları uygulayalım. İlginiz, anlayışınız ve desteğiniz için şimdiden teşekkür ederiz.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRÜ MUAMMER ÖZTÜRK'ÜN BASIN AÇIKLAMASI
İlimiz genelinde 6 Eylül 2021 tarihi itibarıyla haftada 5 gün yüz yüze eğitime başlandı. Eğitim ailesi olarak bu durum bizleri son derece sevindirdi. Yüz yüze eğitimin devamlılığı için hep birlikte eğitimin bütün paydaşları olarak bir seferberlik içerisindeyiz.
Milli Eğitim Bakanlığımızın yayınlamış olduğu Covit-19 salgınında alınması gereken önlemler konulu yazıları gereği öğrenci mevcudunun çok, ama bahçesi küçük olan merkez ve ilçelerimizde bulunan bazı okullarımızda öğrencilerin, öğretmenlerin ve diğer çalışanların kalabalık gruplar oluşturmasını önlemek amacıyla ikili eğitime geçilmiştir.
Okul bahçelerinde kalabalık oluşmaması, öğrenciler arasında sosyal mesafenin korunması, okul kapalı alanlarında farklı sınıf öğrencilerinin bir araya gelmesini en aza indirmek için okulların fiziki kapasitesi ve öğrenci mevcutları da dikkate alınarak okul bazlı okul giriş-çıkış ve teneffüs saatlerinde gerekli düzenlemeler yapılmıştır.
Salgın döneminde veli ve ziyaretçilerin okul bahçesinde ve çevresinde kalabalık gruplar oluşturmaması büyük önem taşımaktadır. Velilerimize, okul bahçesi dâhil, okula girişin gerekli olduğu durumlarda en dış noktadan itibaren maske takarak geldikleri ve girişlerde HES kodu kontrolünde okul çalışanlarımıza yardımcı oldukları için teşekkür ederiz.
Okullarımızın açık kalabilmesi, çocuklarımızın neşeyle sınıflarında ders işleyebilmeleri için hep birlikte alınan kararları uygulayalım. İlginiz, anlayışınız ve desteğiniz için şimdiden teşekkür ederiz.
En Çok Okunan Haberler