KORGUN İLÇEMİZİN ULUDAĞ MAHALLESİ 14 GÜN KARANTİNADA
KORGUN İLÇEMİZİN ULUDAĞ MAHALLESİ 14 GÜN KARANTİNADA
Haber Giriş Tarihi: 02.10.2020 17:11
Haber Güncellenme Tarihi: 02.10.2020 17:12
Kaynak:
Haber Merkezi
https://www.olay18.com/
Korgun İlçemizin Uludağ Mahallesi koronavirüs vakalarında ve temaslı sayısındaki artış nedeniyle bugünden itibaren 14 gün süreyle karantina altına alındı. Karantina kararının ardından Korgun Kaymakamı Mehmet Kılıç, Belediye Başkanı Hüseyin Kozan ve İlçe Emniyet Amiri Taner Yıldız'la birlikte karantina bölgesinde inceleme ve denetlemelerde bulundu.
Korgun Kaymakamlığı'nca yapılan açıklamada şu konulara yer verildi:
"İlçemiz; Uludağ Mahallesi 2. Etap Toki Bölgesi Covid-19 pozitif vakalarında ve temaslılarında artış olması nedeniyle halk sağlığının korunması ve salgının kontrol altına alınması amacıyla Korgun İlçe Hıfzısıhha Kurulunun 02.10.2020 tarih ve 37 no.lu kararı ile Umumi Hıfzıssıhha Kanununun 27.ve 72. maddeleri kapsamında 02.10. 2020 tarihinde saat 13.30’den itibaren (14) on dört gün süreyle karantina altına alınmıştır.
Kamuoyuna saygıyla duyurulur."
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
KORGUN İLÇEMİZİN ULUDAĞ MAHALLESİ 14 GÜN KARANTİNADA
En Çok Okunan Haberler