Bölgesel Amatör Lig'de (BAL Ligi) Çankırımızı temsil eden Çankırı Futbol Kulübü Yönetimi, düzenledikleri basın toplantısıyla yeni sezon hedeflerini açıkladı. Çankırı FK yeni Teknik Direktörü Çetin Demir ile Kulüp Yöneticileri Hakan Dereli ve Ceyhun Elmakuşu'nun katıldığı basın toplantısı Yunus AVM girişindeki Coffee Lab'da gerçekleşti.
Toplantının açılış konuşmasını yapan Hakan Dereli, pandemi sürecinin ardından yaşadıkları haksızlıkları anlattı. Zorlu bir sürece başladıklarını belirten Dereli, kadrolarını yenilediklerini, transfer sezonunu başarı ile tamamladıklarını ve hedeflerinin birlik ve beraberlik içinde bir şampiyonluk olduğunu söyledi.
Dereli'nin ardından söz alan Teknik Direktör Çetin Demir, birinci hazırlık dönemini tamamladıklarını ve 2 aydır tek idmanlar, çift idmanlar, hazırlık maçları ve kamplardan oluşan zorlu bir süreçte çalışmalarına devam ettiklerini belirttiği konuşmasında şunları söyledi:
"Biliyorsunuz bu takım yeni kuruldu. Yeni kurulan bir takımdaki uyum sürecini aşmamız için 6 ile 8 hafta arasında bir planlama yaptık. Yönetim Kurulumuzun bize sunduğu imkânlar sayesinde çok güzel bir çalışma ortamı yakaladık. Kaldığımız tesis, çalıştığımız ortam çok profesyonelce ve bize çok güzel imkânlar sunuldu. Şu anda kurduğumuz takım şampiyon olacak düzeyde bir takım.
5. gruptayız, çok zorlu bir grupta olduğumuzu düşünüyorum. Ama zoru başarmak çok daha keyifli. İnşallah hep birlikte bunu başaracağız. Bir hafta sonra müsabaka dönemi başlıyor. Yaptığımız çalışmaların karşılığını inşallah orada alırız."
Teknik Direktör Demir, Ziraat Türkiye Kupası'nda oynadıkları Kırıkkalespor maçı hakkındaki soruya; "Kırıkkalespor takımı 3. ligin en kaliteli takımlarından biri. Çok büyük yatırımlar yapılan bir takım. Bir gün önce Ceyhun beyle gittik, maçını izledik, analizini yaptık. Bizim o maçta zorlanacağımızı biliyordum. Bizim kupayı almak gibi bir hedefimiz yoktu çünkü hem % 100 hazır değildik, hem de çok kaliteli bir takım vardı karşımızda.
Bizim hedef maçımız değildi, benim için bir hazırlık maçı gibiydi. 10 kişi kalmamız da bizi biraz zorladı. Özellikle devre arasında yaptığımız taktiksel değişiklikle birinci bölge savunması yaparak çok iyi kapandığımızı düşünüyorum. Çok şanssız bir gol yedik. Aslında her şerde bir hayır var derler. Eğer o maçı alıp o turu geçseydik, Ereğli maçından önce Zonguldak deplasmanına gitmek zorunda kalacaktık. Bence bizim için çok güzel umut verici bir hazırlık maçı oldu. Önemli olan bunların tamamını ligde yaşamak." şeklinde cevap verdi.
Kulübün ekonomik durumu hakkındaki bir soruya ise Kulüp Yöneticisi Hakan Dereli cevap verdi. Dereli, Kulüp Başkanı Sezai Zehiroğlu ile birlikte Görünmez Kahramanlar dedikleri bir ekipleri olduğunu, çok ciddi bir bütçe ile lige başladıklarını, hiç kimseye borçlarının olmadığını ve sezon sonuna kadar rahat olduklarını, bundan sonraki hedeflerinin ise gönüllülük esasıyla herkesi yanlarına çekmek olduğunu söyledi.
Geçmişte yaşanan bazı olumsuzluklar ve takımın çalışacağı tesis hakkındaki bir soruya da Kulüp Yöneticisi Ceyhun Elmakuşu cevap verdi. Geçmişe bir çizgi çektiklerini ve beyaz bir sayfa açtıklarını belirten Elmakuşu, takımın daha önce olumsuz şartlar altında çalışmalar yaptığını bunun da başarıyı olumsuz etkilediğini, şimdi ise Kamp Eğitim Merkezi'nde kaldıklarını oradaki şartların da çok iyi olduğunu açıkladı. Elmakuşu, bundan sonraki hedeflerinin şampiyonluk olduğunu ve maçlara tüm Çankırı halkını özellikle de kadın izleyicileri mutlaka beklediklerini vurguladı. Elmakuşu ayrıca takımın 3. Lige çıktığı takdirde Kulüp Başkanı Sezai Zehiroğlu'nun yeni bir tesis yapmak için söz verdiğini de sözlerine ekledi.
Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek adına sitemizde çerez konumlandırmaktayız. Kişisel verileriniz, KVKK ve GDPR
kapsamında toplanıp işlenir. Sitemizi kullanarak, çerezleri kullanmamızı kabul etmiş olacaksınız.
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.
ÇANKIRI FK'DA TEK HEDEF ŞAMPİYONLUK
En Çok Okunan Haberler