Uygulamalarımız appstore googleplay

AİLE HEKİMLERİNİN GREVİ SES GETİRDİ

Haber Giriş Tarihi: 19.11.2024 17:33
Haber Güncellenme Tarihi: 19.11.2024 21:26
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.olay18.com/
AİLE HEKİMLERİNİN GREVİ SES GETİRDİ
Çankırı İl Sağlık Müdürü Dr. Hüseyin Sarıkaya, beraberinde İl Sağlık Müdürlüğü yöneticileri ile birlikte il merkezinde ve ilçelerde bulunan Aile Sağlığı Merkezleri'ni (ASM) ziyaret etti. 30 Ekim 2024 Çarşamba günü Resmî Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren “Aile Hekimliği Sözleşme ve Ödeme Yönetmeliğinde Değişiklik Yapılmasına Dair Yönetmelik” kapsamında, sağlık çalışanlarımızın bilgilendirilmesi ve olası yanlış anlamaların önüne geçilmesi amacıyla düzenlenen ziyarette, sağlık çalışanlarımızın mevzuat değişikliklerini doğru bir şekilde anlamasının, iş süreçlerinde uyumu kolaylaştıracağını belirten Sarıkaya, hem Aile Hekimlerimizin hem de tüm sağlık personelimizin her zaman yanında olduklarını ifade etti. Sarıkaya, "Çankırı İl Sağlık Müdürlüğü olarak, il genelindeki tüm sağlık çalışanlarımızla iletişimimizi sürdürmeye ve her türlü desteği sağlamaya devam edeceğiz." dedi. Sarıkaya ve beraberindekiler sırasıyla,
  • Karataş ASM
  • Taşmescit ASM
  • Zübeyde Hanım ASM
  • Aksu ASM
  • Cumhuriyet ASM
  • Dr. Refik Saydam ASM
  • Emir Karatekin ASM
  • Eldivan ASM
  • Şabanözü ASM
  • Orta ASM
  • Çerkeş ASM
  • Atkaracalar ASM
  • Kurşunlu ASM
  • Ilgaz ASM
  • Korgun ASM'yi ziyaret ettiler.
Yapılan ziyaretlerde, sağlık çalışanlarımızla birebir görüşülerek yönetmelik değişikliğinin detayları paylaşıldı, uygulamada dikkat edilmesi gereken hususlar aktarılmış ve görüş alışverişinde bulunuldu. İl Sağlık Müdürü Dr. Hüseyin Sarıkaya, sağlık hizmetlerimizin kalitesini artırmak adına bu tür bilgilendirme ve iletişim çalışmalarına büyük önem verdiklerini vurguladı.
Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.