Uygulamalarımız appstore googleplay

OTOBÜS TERMİNALİNİN PEYZAJI TAMAM

Haber Giriş Tarihi: 12.10.2021 16:09
Haber Güncellenme Tarihi: 12.10.2021 16:09
Kaynak: Haber Merkezi
https://www.olay18.com/
OTOBÜS TERMİNALİNİN PEYZAJI TAMAM
Şehirlerarası Otobüs Terminali’nin işletmeciliğini devralan Çankırı Belediyesi, terminal yerleşkesi içerisinde 1500 metrekarelik alanda bitkisel peyzaj ve çim ekimi çalışmalarını tamamladı. Park ve Bahçeler Müdürlüğü, terminal bölgesinin estetiğini değiştiren dekoratif kavşak çalışmalarının ardından terminal alanının peyzaj düzenlemesini gerçekleştirdi. 1500 metrekarelik alanda çalışma yapan ekipler, bitkisel peyzaj alanı ile çim ekimi yapılacak alanları düzenledi. Üniversiteyi okumak için şehir dışından gelen öğrencilerin ve ailelerin gelişi öncesine tamamlanan çalışmalar kapsamında peyzaj alanlarına otomatik sulama sistemi de kuruldu.
Yorum Ekle
Gönderilen yorumların küfür, hakaret ve suç unsuru içermemesi gerektiğini okurlarımıza önemle hatırlatırız!
Yorumlar (0)
logo
En son gelişmelerden anında haberdar olmak için 'İZİN VER' butonuna tıklayınız.